Merhaba arkadaşlar eylül ayından hazirana kadar ücretsiz izin almıştım geçenlerde müdür yardımcım bir dilekçeden bahsetti dilekçede proje okulunda 6 aydan fazla ücretsiz izin alınca kadromun başka bi okula geçebileceğini veya görevlendireleciğim yazıyor böyle bi yönetmelik varmış böyle bişey yaşayan var mı bu yüzden şubatta başlamam gerekecek okula istemiyordum başlamak aslında bebeğim daha 9 aylık oluyor