ilkbahar Prenseslinam ben de bosch torbalı var çok memnunum, torbasız fantom var onu da bayadır kullanıyodum mutfak için çekim gücü iyi 😃 bir de robot var 3 4 aydır en çok onu kullanıyorum 😃
Deletedmom0099 Prenseslinam philips compact kullanıyorum hazneli, baya uygun fiyatlı ve 6 senedir kullanıyorum. filtresini yılda 1 kez yeniden satın alıyorum ve çekimi hala çok iyi
Prenseslinam ilkbahar Robot bendede var bosch supurgem vardi torbali 2 yil oldu alali bozuldu o yuzden yeni arayis icine girdim
doruknaz Prenseslinam bence ikiside degıl. Tozu Suya ceken makine daha iyi. Biraz ugrastırıyor her seferinde temizlemek ama
Karanimo Sulu süpürgeler önerilmiyor sağlık bakanlığı tarafından bakteri ürettiği için. Rowenta çekildi Türkiye’den. Süpürge üretmiyor artık alırsanız parça sıkıntısı çekebilirsiniz. Tefal zaten süpürge markası değil tencere tava vs ☺️ Philips yada Electrolux bakın derim:)
Nesizade Ben geçen hafta fakir aldım toz torbasız süper çekiş gücü var sesi çok az ayyy benim diğer süpürgem evi hiç süpürmüyormuş halılardan bir toz çıktı sok olduk eşimle 🙈
newmomdady Nesizade aynisi bende 2 yildir kullaniyorum super bisey hem cekim yuksek hem hafif hemde sesi az cok rahat cok sevdim ben
newmomdady Prenseslinam sulu makinalar kullanmis biri olarak berbat bi secim birincisi bi yere takılıp bi anda yan donduyo ve o bozulma sagliyo ikincisi sen supurgeyi mutfaga atiyosun ve ister istemez onun icine ekmek kirintilari vs giriyo ve o suyu nereye döküyoruz disari gitmiyorsunuz her seferinde tuvalete dokuyosunuz dimi bu yuzden kesinlikle sulu sistem onermem torbali torbasiza gelince tabikide torbasiz fakirin torbasizini kullaniyorum 2 yildir elimde hic biseysi yok supurce atna isi bitince haznedeki çöpü çöp posetine döküp cople atiyorum torba degisme derdim olmuyo tercih sizin
dinle_beni_bi Vestel torbalı var . İlk kez Vestel birşeyden memnun kaldım. ( Yine eksiklik vardı tutma sapı koymamışlar. )