GoktugTkn Benimkide 10 aylık tam olarak anlattığın gibi bide ağlarken bile cıkarıyo aslında ama geri yutuyo sabahdan beride onunla uğraşıyorum 50 kere çıkarttı aslında geri yuttu keşke atsaydı kusmuyoda velki kussa atıcakta. Bide bence öksürüğü yoka balgamdan oluyo gibi geliyo bana. Fitospan vermişti doktoru onu kullandık dün en azından gece iyi uyudu şükür. Dğer zeytin yağ sarımsak yada tereyağ pekmez falan aklına ne gelirse denedim atamadık bi türlü birtek aklımda sıcak su buharı var ama onada nasıl yaptıra bilirim diye yapamıyorum