elif1852 Selam kızlar, 8 aylık oğlum var uyurken yastık kullanmıyoruz, siz ne zaman kullanmaya başladınız?
Sedakcby elif1852 8 ay 10 günlük bebeğim bizde hala kullanmıyoruz. 😊 1 2 yaşına kadar da kullanmayı dusunmuyorum rahat yatıyor böyle öyle hissediyorum sanki
iki_prens_annesi_ elif1852 normalde 2 yasa kadar onerilmiyor benim oglum besikte dobemedigi icin yer yataginda yatiyo 1 aya yakındır kullanıyorum cok ince ama (19 aylık bu arada
Melek-3434 elif1852 14 aylık oğlum yastık kullanmıyorum kullansamda üstünde durmaz çok hareketli ve yüzüstü yatmayı seviyor 2-3 yaşında denicem