Busra91 Arkadaşlar yanlış teşhis ile çoklu protein alerjisi denildi bebeğime.doktorumuz aptamil mama verdi fakat yanlış teşhis olduğu için mama elimizde kaldı.pahalıda bi mamaymış ziyan olmasın kullanan varsa gönderebilirim tarihi geçmeden
Mervea Busra91 allah sizden razı olsun burda ihtiyacı olan çıkmazsa instağramda alerjiylebuyuyorum sayfasına yazarsanız ihtiyaç sahipleri çıkıyor çünkü bi çok kişi 2 yaşından sonra alerjisi devam etmesine rağmen devlet karşılamıyor2 yaş sonrasını
Goncaerdem Busra91 çok geçmiş olsun. Nasıl yanlış teşhis konuldu? Neyi varmış bebeğinizin? Benim bebeğimde de çoklu besin alerjisi var ama mama kullanmıyoruz.
Busra91 Goncaerdem yumurta alerjimiz vardı zaten buna bağlı kusma ve ishal yaşıyoduk.bu ay kontrolümüzde tartı çalışmadı bunun üzerine babayla birlikte yer tartısına çıktı oğlum.hesapta yanlışlık yapınca kilo vermiş olarak gördü doktorumuz gerileme başlamış hemen mama takviyesi yapalım dedi.çok üzüldüm ertesi gün sağlık ocağı kontrolümüzde hatayı farkettik.çok şükür başlamadan bitti çoklu alerjimiz.doktorlar yoğunluktan dolayı hata yapabiliyo arkadaşlar uyanık olmalıyız