umay2111 Bu basvuruyu dogum yaptigimiz ilde mi yoksa ikamet ettigimiz ilde mi başvuru yapiyoruz acaba bilgisi olan var mi
yigitpasaninannesi_35 Merveeliz21 PTT den ilk önce oturduğunuz il ilçe nereyse sosyal hizmetlere gidin başvuru yapın sonra e devletten bakın 1 ay içinde yatıyor sonra PTT den kendi adınıza aliyorsunuz parayı ben aldım ilk bebeğimdi ve 300 TL aldım
motheroftwochildren Hastane çıkış yaparken gitmeniz ve basvurmaniz gereken yerleri yazıyor yani bende öyle oldu eşim başvuruyu yaptı bir ay sonra faln gittim cektim ben ptt den