Kuzumms 17 günlük daha beslenmeden sonra neredeyse hepsini kusuyor kaşıkla mama veriyorum bı hastalığı mı var bilgisi olan var mı
whitechocolatemocha Kuzumms korkma canım o günlerde benim kızımda öyleydi midesi çok küçük doyma duygusu olmadığı için çok yiyor ve çıkarıyorlarmış doktorum söylemişti
Mutlulugunadi_bahar Kuzumms yenidogan bebeklerde normal ama siz bilirsiniz kusma normal mi aşırı mi? Her beslenenme sonrası ve aşırı oluyorsa reflu olma ihtimali var. Eğer kontrolünde kilo alımı olmuşsa anne sütüne devam yoksa ilaç tedaviye geçerler.
Adiyokkitabin Canim ilk zamanlarda olabiliyor cokelek kusuyorsa sıkıntı yok fazlasini atiyorlar cunku doydugunu anlayamiyor. Reflü yatagina yatirabilirsin. Her beslenmesinden sonra gazını çikarmalisiniz
Kuzumms Adiyokkitabin azaltmalı mıyım mamayı anlamadım önce direkt mamayı kusuyor daha sonra çökelek gibi
Kuzumms whitechocolatemocha o zaman ben fazla mı veriyorum göğsünde hırıltı var acaba balgam mi kusmaya çalışıyor
Adiyokkitabin Kuzumms yani bilemem canim biseyde diyemem istersen bi doktora gotürün hırıltida varmis hem danisir hem muane olur hemde iciniz rahat eder☺ ilk 40 gun bbeekler bizi zorluyor biraz. Ayy ilk kustugunda ne cok aglamistim bisey olcak diye. Uzulmeyin guzel anne
whitechocolatemocha Kuzumms benim kızımda da hırıltı vardı doktor normal demişti kustuğunda balgamıda atıyordu rahatlıyordu sen yine doktoruna sor bence için rahat etsin
Kuzumms Esra3775 hiç bilmiyorm ki canım gece başladı kusması alerjik bebeklerin başka belirtileri var mı