Aisedem MERHABA KIZLAR 8 AYLIK BEBEĞİM ÇOK ÖKSÜRÜYOR ÖNERİNİZ VAR MJ AZ PEKMEZ VERDİM AMA FAYDA YOK ÇOK ÖKSÜRÜYOR HASTA
Begooo Aisedem bu aralar salgın var öksürük bizde de vardı doktora götürdük arkadaş prospan şurup yazmış, bize de onu yazdı doktor başka şuruplarls ama siz doktora danışmadan yine de alıp içirmeyin geçmiş olsun