bukaga aynı şey değil mi devam sütü ile mama zaten ben öyle biliyorum mama verirsiniz bi şey olmaz zehir değil ya biz de 6,5 aylığız çok azaldı gönül isterdi ki artsın hep vereyim ama napalım nasip sağlıklısı süt de olsa. Mama ile de çocuk büyüyor her türlü