Newkelebek merhaba benim oğlum da geçen perşembe den beri yani 10 gün oldu kakasını yapmıyor aşırı sancı çekiyodu kıpkırmızı oluyodu 3 kere dediğin gibi yeşil sabun koyarak yaptırdım ama bağırsakları zayıflatır diye çok korkuyorum bide hiç kendi başına yapmıyo diye çok üzülüyorum sizinki atlattı mı bu durumu ? 22 günlük bu arada