-Minik- 14 aylık bebeğimde ciğer de iltihap çıktı geceleri uyumuyor ve sürekli ağlıyor. Şu saat oldu hala ayakta. Sorum şu ki uyumama ve ağlaması ciğerindeki iltihaptan mı? Yoksa bu aylarda böyle mi oluyor😟
Birgubilikannesi55 -Minik- enfeksiyondan büyük ihtimalle bizde öyleydik bronşit olmuş çocuğum sağ kulakta da enfeksiyon varmış antibiyotige başladık bugün. Şuan saat sabah 5 buçuk ateşi çıktı fitil attım bekliyorum
Zeyneptoprak -Minik- sarımsak yağı iyi geliyo diyorlar ama bilemiyorum buna iyi gelir mi öksürük üşütme falan olunca ben çocukların ayağının altına sürüyorum en azından o gün rahat uyuyup dinleniyolar
-Minik- Saripapatyam123 Bizde antibiyotik ve calpol kullanıyoruz ama uyumuyor gece ve ağlıyor sürekli huysuz
-Yasminnn_75_ -Minik- öksürüyor mu bide hırıltı geliyor mu benm bebemde dün uyumadı hastalandı bugn götürdük öyle bişy demedi anlamadı mı acaba