Annekizz afedersiniz ama size inanamıyorum. Nete yazdınız çıkanı aldınız ve bunu kendiniz için bile değil bebeğiniz için yaptınız 🤦♀️ ya insan didik didik etmez mi ilacı içini dışını. Kaldı ki ne vitamini olduğunu bile anlamamışsınız. D vitamini olarak bile ayına uygun değil. Rica ederim doktorun önerdiğini alın siz. Pata küte iş yapıyorsunuz ya evlat bu can bu can. Yazdım çıkanı aldım nedir.