Bebeğim 5. Ayına girdi ve 2 gündür her 3 saatte bir uyanıp içli içli ağlıyor beni görünce daha da çok ağlıyor. Normalde akşam uykusuna yatardı 6 7 saat hiç uyanmazdı birde sabah uyanırdı. Hem o hem de ben o düzene alıştık ve şuan çok garip, zor geliyor. O güzel uyuyan bebek gitti malesef. Atak haftası yeni bitti diye sevinirken şimdiyse bu. Diş den dolayı olabilir mi uyanmaları ?