Rolria Bebeğim 6. Aylık olacak 2 gün sonra.Bu haftalar gece yarısı uyanıyor komple 1 saat ,1 30 saate anca dalıyor şimdi de bu başladı bu neden olur atak mi ? Diş mi ?
Nare1996 Rolria aynisini yasiyorum sabaha kadar hic uyumuyor gunduz uyur diyorum bir saat anca toplasan iki saat uykuyla duruyor cok yoeuldum bes bucuk ayinda bir basladi altinci aya kadar devam etti ben 4.ay ataginda bu kadar yorulmadim
Rolria Nare1996 gerçekten öyle 4 ay atağı oldu mu anlamadım bile ne zaman 5 aylık olduk kabus gibi geçiyor umarım en kısa zamanda duzelirler 🥲🥲
Egeninincisi Nare1996 ben 9. Aydayım ve halen aynı durumdayım huy edindi sanırım atak falan değil bence bu yada bizimki istisna
Nare1996 Rolria aynen bizimde oyle ne varmis bu dortte hemen bitti dedim ama simdi artik ne duzelcegine inaniyorum ne de uyuyacagina koydum yanima oynuyor kendi basina
Rolria Nare1996 ah bizi mi emerek yada ayakta salınarak ne yapsam uyumadı bir bu ikisi kabul etti .Zorlamadim zaten uyumuyor agliyarak uyanıp duruyor bir de daha çok zorlayıp mahfetmek istemedim 😞Ama ila düzelir ben umutluyum bu da dönem hep böyle gitmeyecek 🙏🏻🧡
Nare1996 Rolria oyle tabi ama benim kiz hep bi mız mızdı atak falan bahane yani surekli boyle asla 12-1olmadan yatmaz duzen yapayim diyorum yok kendi keyfine gore uyur uyanir artik bende umudumj yitirdim boyle olunca
Nare1996 Egeninincisi aynen bence atak bahane bazi cocuklar boyle ve bizimkilerde bunlara dahil dogdugundan beri ben ataktan hic cikamadim o zaman tam duzeldi diyorum atak yokkende basliyor uyumama
Egeninincisi Nare1996 2 saat oldu 3 ten beri ayakta emzirdim oynattım salladım kucagımda gezdirdim halen yok cin gibi bana bakıyor yere koyuyorum aglıyor artık cidden sabır kalmıyor insanda uyumayan insan ne kadar sağlıklı kalabilir ki
Nare1996 Egeninincisi benim kizi tarif ettin hersey mi aynisi olur gozunde bir gram uyku yok bu kadar zorlancagimi bilemezdim esimde iste tek basimayim delircem az kaldi
Egeninincisi Nare1996 kolay gelsin ne diyim benim eşimde uyuyor malesef işe gidecek iki saate. Her halükarda analar yine iş basında 7/24 . Rabbim güç kuvvet versin bize bi hasta olsak cocuk mahvolur. Ama işte böylede biraz ruh sağlığı bozuluyor insanın 😔
Nare1996 Egeninincisi sagolun sizede kolay gelsin herseyi tek basimiza yapiyoruz sinir oluyorum az sonra benim esimde gelir yatar uyur bence hic adil degil ama mecbur bakiyosun uykusuzda kalsan onlar calisiyor diye tum sorumluluk sende
CigdemA Sanırım 6. Aya girerken herkeste böyle oluyor. Ama hepimiz yaşıyorsak muhtemelen geçici bir durumdur. Bir yerde okumuştum 6. Ayda anne babayı iyice tanıdığı için sürekli uyanıp onları görmek istiyormuş. Bilmem belki de bundandır :/
Nare1996 CigdemA evet baya arastirma yaptim burda herkes illa 6ya girmeden boyle olmus insALLAH gecicidir surekli atak atak ben hic bisey anlamadim bu isten tam ciktik bitti diyorum bi bakiyorum yine atakdayiz dediginiz gibude olabilir surekli gormek icin kalkiyodur belkide hic duymamistim