Sabirsizannecik eşimle ben covid olduk, kizimda ateşlendi öksürük oldu falan,test istemediler ona,çünkü ilaç vermediler,ateşi çıkarsa calpol falan verirsiniz demişti Dr,ben kızımla uyudum,maske takiyordum ama tabii öksürük falan fazla maskeninde bı faydası olduğunu sanmıyorum,gece uyurken çıkarıyordum çünkü nefes almakta zorlanıyordum,eşim ve kızım hafif atlattilar ama ben ağır geçirdim,2 kere ambulans geldi,hava verdiler falan,Allah eşimden razı olsun,hem kızıma hem bana hem ev işlerine hem yemekti falan o yaptı,pozitifti birde yanii ama benim kimildayacak halim yoktu 🙁 Allah kimseye yaşatmasın,delta varyantiydi bizimki birde,eşim bitkisel çay,pekmez,salata,bol bol meyve,tarhana,balık yanii eline ne geçtiyse iyi gelecek sürekli yedirdi,içirdi,hakkını ödeyemem,iyileştim ama hayatımda öyle bir hastalık görmedim ben🙁