Biz 9 Günlüktük yakalandığımızda . Atlattık çok şükür. Öksürük, hırıltı,burun akıntısı, ateş vardı. Eve hava makinası aldık.Kompressörlü nebulizatör olanlardan. Uyanıksa saat başı , uyuyorsa en fazla iki saatte bir( Sarılık da olunca iki saatte bir ve beslenme öncesi oluyor) hava taktık. Yenidoğanda bebeklerde ilaç kullanılmadığından içerisine ilaç yerine burun açıcı serum fizyolojik sıvısından koyuyorsunuz. Yaklaşık 3ml yani bir serum fizyolojik sıvısının 4te biri kadar. Önce hava ardından yine aynı sıvıyı burnuna sıkıp burun aspiratörü ile çektik. Bu şekilde ciğerlere inmedi çok şükür. Burnunu sürekli temizlemeniz lazım. Bu şekilde çabuk geçiyor.