Bebegım 2,5 aylık doğumdan itibaren anne sütü ve akşamları birer biberon (30-60 ml) aptamil verıyordum.severek içmiyordu kandırarak memenin önüne koyarak veriyordum kabızlık yaptı bu defa sma mama aldım bunu hiç içmedi midesini bulandırıyor ağlıyor sütüm az gelıyor doymuyor şaşırdım kaldım anneler 🤷🏻♀️🤷🏻♀️