21 aylık benim minnoş. cümle kurmuyor ve söylediği şeylerde sayılı. Oyun oynamayı çok seviyor bebeğiyle doktorculuk oynuyoruz,legolarla ev yapıyoruz, top attı tuttu oyununu çok seviyor ve ben iş yaparken peşimden ne yapıyorsam aynısını yapmaya bayılıyor. Ablalarının okuldan gelmesini dört gözle bekliyor onlarla boğuşmayı yakalamaca oynamayıda çok seviyor.Boyu,kilosu ve yemesi gayet normal. Konuşmamasını hiç dert etmiyorum çünkü genetik olduğuna karar verdim. İlk kızım 3,5 yaşında konuştu (hayatımızda 0 tv ve telefon olduğu halde) her türlü testlerini yaptırmıştık doktor canı ne zaman isterse o zaman konuşur demişti😂 ikinci 2,5 yaşında başladı. bakalım bu kaç yaşında başlayacak konuşmaya. (Bu arada iki dil duyduğu içinde geç konuşuyor olabilirmiş) ha birde boya kalemleriyle kafasına göre çizim yapmayıda seviyor.