Tugra Kızlar 25 günlük bebeğimi emziriyorum . Doktor 15-20 dakika emzirdiğim zaman 3 saat sonra tekrar emzirmem gerektiğini söylüyor ancak benim bebeğim 5 eer dakika emiyo uyuyor tekrar kalkıyor yine aynı şekilde 5 dk emip uyuyor . karnı doyuyormu doymuyor mu anlamıyorum . Uykudanda çok zor uyandırıyorum . Sizler nasıl yapıyorsunuz ?
Esot Tugra canim uc saat cok demis ben iki saatte bir emziriyordum ve doymuyordur bes dk emip uyuyorsa gidikla burnunu sık uyumasina izin verme tam doymadan ben oyle yapiyordum
Ozteber Koca sesli irisi varsa evde verin ona konuda konuşa ayak tabanına masaj yaparak uyandırsın biz öyle öyle alıştırdık uyanmaya 😂 bide altını değiştiriyorum o zaman uyaniyo