Merhabalar bebeğim 6 aylık Bugün hırıltılı hafif öksürük ve burun akıntımız oldu doktor hafif soğuk algınlığı dedi Ve bitkisel şurup ve damla verdi daha sonra biz akşam eşimle Serum fizyolojik su ile burnunu açtık açar açmaz zaten balgam biraz aktı gibi, daha sonra ben beş diş sarımsakları ezip macun haline getirdim zeytinyağ ekledim bir 2 saat beklettim ve daha sonra bebeğimin ayak tabanlarını uyguladım bu yöntemi birçok yerde duydum . İlk bebeğim olduğu için sizlere danışmak istedim başka ne yöntem uyguladınız yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻