Ggercn Bebeğimin burnuna şırınga ile uyguluyoruz ama hiçbirşey çıkmıyor ayrıca sıktığımız suda dışarı çıkmıyor. Bu su ciğerlere gidermi ? Yan yatırıp sıktık sonra sırtına pat pat vurduk 1 damla bile geri akmadı midesine mi doluyor bi zararı olurmu
Urazmom Ggercn ben eczaneye özellikle sordum yutma anında sıkıntı olurmu diye. Yutmamalı dedi. Çekiyorum o yüzden
Buss35 Ggercn burun deliğine direk değil de yanlara doğru ve çok hızlı olmayacak şekilde sıkmak gerekiyor. Böyle yapınca hem su içerde kalmıyor hem de burun güzel temizleniyor. Hızlı ve boşluğa doğru sıkınca bebek yutuyor zaten aspiratörle çekseniz de bir şey gelmiyor artık. Bi de bu şekilde deneyin isterseniz.
Leyla0613 Ggercn doktor osman gönülal videosunu izleyin bende doğdugundan beri uyguluyorum bir kısmı çıkacak bir kısmınıda yutacak diyor. Kaç aylık biraz daha dik tutun bebeğinizi o şekilde şırıngayı sıkıp hemen arkasından sırtına pat pat yapın çogunlugu akacak
Momster Yutuyordur onu o bir şey olmaz bende kullanıyorum şırıngayla vermenize rağmen iki burun deliği içinde bir flakondan fazla uygulamayın yine de standart aşmayın
Ggercn Leyla0613 4 aylık . Bi türlü verim alamadım şu serum olayında biyerde yanlış yapıyorum ama anlamadım 🤷🏻♀️
Buss35 Ggercn dik pozisyonda ve sağ ya da sol yanına çok şiddetli olmayacak şekilde sıkın bi de böyle deneyin daha verimli olacaktır.
Hilokiiii Ggercn yatar pozisyon da değil de oturur pozisyon veya dik bir şekilde uygulayın o zaman çıkarıyor ani refleks ile irkilip yutmaya çalışıyorlar ama o kadar dan bir şey olmaz dik şekilde yapın aspiratör ile de çekerseniz daha çok rahatlar bebeğiniz
Busraaa333 Ggercn Allah korusun gitmez cnm ama tutması iyi olmayabilir doktoruma danıştım serum fizyolojik tavsiye etmedi bitkisel içerikli değil diye o yüzden yutmasa daha iyi
Vivalaarya Ggercn Bizim astım/alerji profu öyle temizleyin direkt midesine gitsin çekmeyin zararlı dedi🤷🏻♀️ Endişe etmeyin
Makaron_88 Ggercn bende genelde çekmiyorum zaten çekince birşey gelmiyor sprey kullanıyorum genelde yutuyor mideye giderse kakayla çıkıyor balgam ne bilim şimdiye kadar bir şey yaşamadım şükür ama doğrusu bu olmayadabilir tabi
Makaron_88 Ggercn bir doktor videosunda izlemiştim bebeğim 8 buçuk aylık serumu zorla sıkıyorum çekmeye hayatta müsade etmiyor genelde yutuyor kakada öyle oluyor evet zaten beyaz sümük oluyor kalıntılar burnunda oda aşağı doğru iniyor bende pEçeteyle alıyorum
Tugce Ggercn bebeğinizi sağının üzerine yan yatırıp sol burun deliğine sıkacaksınız. Yüz üstü çevirip pat pat yaptıktan sonra solunun üzerine yan yatırıp sağ burun deliğine sıkacaksınız. Yeniden yüz üstü yapıp sırtına pat pat yapacaksınız. Yarısından çok daha fazlası diğer burun deliğinden çıkar. Bu şekilde yapıyor musunuz