Anneler merhaba bebeğimin çişli bez sayısında azalma var sebebi ne olabilir? Eskiden sütümün daha mı sulu kısmını alıyordu çok yapıyordu sizce? Mama da alıyor, ayrıca reflü gibi sürekli su gibi kustupundan biraz mamada da azalmaya gittik eskiden geceden sabaha bezi öyle ağır olurdu ki şimdi hiç öyle seçil kafaya çok taktım nedendir? Doymuyor olsa çok ağlar öyle bir belirti yok