Kubralskk Selam kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük 2,3,4 saat aralıklarla emziriyorum ama en fazla 10 dakika emiyor sonrasında bırakıyor o süre içerisinde kana kana içiyor.bebeğim doyuyor mu acaba.
1Anne_ Kubralskk kızım 2 saate bir 5 dk emerdi o zamanlar çok tedirgin olurdum hiç doymuyor diye düşünürdüm sonra öğrendim ki günde 4 5 kere idrar dolu bez alırsam ve kilo alımı yerindeyse doyuyor demekmiş ve birde yutkunma sesi ile içimi rahatlatrdm
demir1717 Kubralskk nerdeyse 4 aylık olmuş,büyümüş tabi ki yeterli 5-10 dk. İstediği kadar istediği zaman emer.
milasuna Kubralskk benim kızım da çok az emerdi bazen 4 5 dakika da bırakırdı kilo alımı iyiyse sıkıntı yok bende çok tedirgin olmuştum ama 1200 almıştı
Busraaa333 Kubralskk bence doyuyordur benim bebegim 50 günlük olmasına rağmen ilk bir aylıkken 40 dk boyunca emiyordu toplam 2 göğüsten şimdi şimdi 10-20 dk emiyor bırakıyor istemiyor daha fazla zorlayınca aglıyor. Kilosu vs de iyi şükür demek ki doyuyorlar :)