hzltlyy Merhaba birkaç gün önce bebeğimin dilinde ortadan arkaya doğru simsiyah tabaka halinde lekeler oluştu, oğlum 3.5 aylık olacak. Başına gelen, bir fikri olan var mı?
zeynepmommm hzltlyy ben de de oluyor kendim de yıllardan beri hem de kendimi bildim bileli bazen kendi kendine geçiyor sonra tekrar oluyor rahatsızlık vermediği için da hiç grmedm dr ama kan ilgiliymiş onu biliyorum
biricik34 hzltlyy karbonatlı suyla silmeyi denediniz mi? Bu tür lekeler eğer çıkan bir leke ise genellikle hijyene dikkat edilmediğinde olabiliyor
hzltlyy Momster Hayır henüz gitmedim zaten pazartesi günü farkettim, annem de dilinin üstü pas olmuş dedi hatta. Hani bizler antibiyotik içince olur ya o şekilde sandı ama değil bu resmen siyah. İlaç falan da kullanmadık hiç
Momster hzltlyy valla ben sizin yerinizde olsam bu kadar gün asla beklemem gördüğüm an giderim. Sizde ihmal etmeyin hemen gidin bence
hzltlyy biricik34 Doktora danışmadan müdahale etmek istemedim o şekilde görmesi için, yarın randevumuz var umarım önemli birşey değildir🙏🏼
hzltlyy Zeynep-alya Merhaba, oğlum kucağımdayken bazen omzumu emiyordu.Meğer üzerimdeki siyah tişörtü emdikçe dilinde birikmiş o da pamukçuk gibi olmuş.