Gulcihan Bebeğim gegirmiyor her turlu durus ve vurus denedik her bebek gegirmek zorundami gegirmeden yatirmak zorunda kaliyorum bazen kusuyor
Fatmauslu Gulcihan cnm bende çıkarmam hiç gece filan emer uyur hiç ellemem kendisi.cikarir alttan . Baktım çıkaramıyor alırım sabaha kadar az pispislarim sırtına vururum çıkarır az daha emzirir uyuturum . Cikarmak zorunda değil her bebek farklı
kubraer Gulcihan benim kizim da cikaramiyodu sonra o gaz sancısı olarak geri donuyodu ama 2.5aydan sonra cikarmaya basladi simdi 3 aylik rahatca cikariyo
Tugba2661 Bazen benim bebeğim de geğirmiyor. Bende yatırıyorum mecbur. Ama aşağıdan pırt yapması onun için bir nenze de olsa iyidir 😉
[silindi] Koltuk altlarından tutup indir kaldır yapın çok yavaşça ya da sırtı size gelecek şekilde ayaktayken karnından iki elinizle bastırmadan tutup ayakları sarka sarka hafifçe zıplayın bende bir tek bu işe yarıyor en az iki gez geğiriyor