Valla 2 çocuğuma da yaptim kalabalik bu cocugumda istemiyorum parti falan…aslinda sadece aile arasnda pasta kesmek istiyorum…mecbur kayınvalide tarafı ve benm ana baba cagirilcak ….sadece pasta ve bi borek salata düşünüyorum en fazla…cunku her organizasyon zamani bebeklerimi ihmal ettim ve cok yoruldum artik mutlu olmadigim bisey yapmak istemiyorum…