Kızlar bebeğim3 aylık.Tam düzeldi derken tekrar öksürük başladı.Burnunu sürekli olarak temizliyorum ama bu sefer daha fazla öksürüyor ve öksürünce uyanıyor inşallah sabaha kadar bu şekilde sürmez.Ne yapmam lazım zeytinyağı ve sarımsak yaptım daha bi etkisini göremedim başka ne yapabilirim 1 çay kaşığı zeytinyağıda verdim 😭