Kbrsh MuBaBu15 LCWaikiki Sandal ağacı çok güzel kendi mağaza kokusu da aynı sanırsam ama sprey şeklinde olanını bulamıyorum artık bambu çubuklu olanları var
Nefeshiramm Zehraayaz viking çok amaçlı temizleyici yaz google bak canım pembe kimyasal içermez yazıyor üstünde
Burcumtlg Ben yıkadığım kıyafetleri peteklerin üzerine atıyorum. Hem kuruyor. Hem havayı nemlendiriyor. Hem ev güzel kokuyor😋 tavsiye ederim 💃🏼💃🏼
Nefeshiramm Zehraayaz havaya uzaktan perdeye ve koltuklara sıkarım hiç leke bırakmadı ve kokusu çok güzel evime gelen herkes bugüne kadar her der ki herkes temizlik yapar herkesin evi güzel kokar ama fatoşun evi bir başka kokuyor diye
feratlarkupeklergiremez MuBaBu15 Ben kullanmıyorum bebekli evde olmamalı diye düşünüyorum. Kendim kapının dışında parfüm sıkıyorum, eve gelince hemen üzerimi çıkarıp bebeğe temas ettirmiyorum. Perdeler devamlı yıkanıp koltuklar sürekli silinince ev temiz kokuyor zaten.