Sarılığı sürekli kontrol ettirin. Bol bol emzirin.Gaz sorunu yok şükür o olsa daha zor. Benim bebişim 75 günlük hala 4,5 günde bir yapıyor kakasını onda bir sorun yokmuş yani. 1.5 haftayı geçince tabi doktora gitmek lazım ama 4 günde bir sorun yok korkma :)