5 ay 10 günlük bi bebe de bende var 🙃 çok direndim sallamamaya ama gün geçtikçe nasıl huzurlu uyuyacaksa öyle uyusun derken baktım ki kendimi sallarken bulmuşum 🤣 önce pusette, pusete sığmayınca kollarımda kollarım ağrıyınca ana kucağında şimdi de ayakta 😵💫 artık canı hangisini isterse öyle sallıyorum bazen mesela ayakta ne kadar sallarsam sallayın uyumuyor ana kucağına alıyorum hemen uyuyor 🤣 desteği kesmek için 1 ay önce yatağa yatırdım bende yanına yatayım popoya patpat yapayım dedim uykusu iyice gelince delirmiş gibi ağlamaya başladı 🤯🤯 bidaha da yapmadım. Şu anki düşünce yapım amaaan nasılsa bi gün kendi uyuyacak salla gitsin 🤣