Ilayda123 Nasıl yani, neden nörolojiue gittiniz ki? Cocuk doktorunuz mu yonlendirdi?
Benim bebegim de kafasını 4 ayliga kadar tutamadi. Ne zaman kaldirdigini bilmiyorum ama hepsini geç yaptı diye hatırlıyorum. Kilolu bir bebekti harekerleri azdi o yuzden. Suan 28 aylık, herangi bir gerilik yok.
Sizde şüpheli baska bir durum varsa bilemem