Betus_93 sizinki ek gıda da aliyodur benimki 6 aylık yaptığım muhallebi içine bir ölçek mama koyuyorum daha besleyici olsun diye isterseniz sizde o şekilde yapın en azından boşa gitmez yada mama yeme aralığıni uzun tutun ve CC az yapın bide öyle deneyin benim de aylık 500 TL mama giderim var anlıyorum sizi ama istahsizsa yapcak bişey yok her şey denemek lazım