Minikbirkalp Hayırlı geceler kızlar bilenler bilir 15 aylık oğlum var 7 haftalık hamileyim oğlumu şuanlık emziriyorum ama ne zmn emzirmeyi bırakmalıyım bilgisi olan varmı
Bao Minikbirkalp tandem emzirme deniyor buna sanırım. Bu şekilde araştırın. Uzmanlar ne diyorsa öyle yapın.
Minikbirkalp Kuzeey Suanlik bir sikinti yok ama doğum olmadan birkaç ay önce bırakmayı düşündüm ben sonrasında beni çok zorlayabilir diye düşünüyorum ☺️
Kuzeey Minikbirkalp Sen bilirsin kuzum. İnstagram da #iedtandem yazıp aratabilirsin . İzmiremzirmedanismani var. Orda da seni fazlasıyla tatmin edecek cevaplar bulabilirsin.