Honey_mom çok teşekkür ediyorum bende hep ya corona mı bu acaba corona mı oldum diyodum eşim, ailem falan evham yapıyorsun grip salgını var üşütmüşsündür dediler ama parol içiyordum göz ağrıma banamısın demiyordu her gün uyanıyordum aynı ağrı hatta covid hattını aradım bizce bi sorun yok gibi sizde ama aile hekimine gidin dedi gittim bana grip olmuşsun dedi ilaç yazdı ben kendim soru sordum da o şekilde bana istersen yine de bi test yaptır dedi ve o şekilde gittim pozitif çıktı 🤦🏻♀️ Size de çok geçmiş olsun bi takip edin bakalım kendinizi umarım hafif bir soğuk algınlığıdır 💐