Mathh Yoğurt yapmayı bilmiyorum daha önce denemedimde. Alınmalı mi hazır indirim dönemindeyken. Kullanip memnun kaldiginiz markalari onerirseniz sevinirim. Simdiden tesekkurler
Mys01-01 Mathh 14 sene önce almıştım arzum bebbe hala bişi olmadı elhamdulillah bebegım 6,5 aylık ona kullanıyorum sımdıde
Altntaskadrye Altntaskadrye sütü kaynat parmak yanmayacak sıcaklıkta ılıyınca mayayı koy üstünü kapat 5-6saat bekle bitti 😂
Kk41 Mathh weewell dijital ekran 6 aydır kullanıyorum aşırı memnunum cok pratik. Yoğurt yapmayı sevmezdim
Elfydr Mathh weewell kullanıyorum aşırı rahat büyük kolaylık. Günlük süt ile yapıyorum. Sütü ısıtmaya bile gerek yok.