Merhabalar, bebeğim 26 aylık
2 yaş sendromunu hakkıyla yaşıyoruz…
Gerçi bugüne dek sağolsun atladığımız, es geçtiğimiz bir ‘atak dönemi’ olmadı 🤦♀️
Maltepe yada Küçükyalı anneleri, paylaşalım mı zorlukları
Tavsiyelerimizi, yalnız olmadığımızı hissedebilmek adına.