Merhabalar… 18,5 aylık bebegim. Kan tahlilinde süt ve yumurtaya alerjisi çıkınca diyete başladık 1 ay olmak üzere. Geçmeyen kabızlıgı bitti çok şükür. Şuan başka şeylere daha alerjisi oldugunu düşünüyoruz. Ama bulamıyoruz. Bagırsak tepkili zaten. Bir hafta önce kanlı mukuslu kaka yaptı. Kuruyemişi, tahini de kestik. Ama yine mukuslu kaka yapıyor. Günde 3 en fazla 4. kez yaptı. Yiyecekler sindirilmemiş şekilde çıkıyor. Ne yapacagız bizim durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi? Mamayı da asla istemiyor içmiyor.