pitircikkk benimde grip gibi basladı 3 gün burum aktı, bende parol kullandım o yuzden herhangi bir agrım yoktu, sonra kuru öksürük basladı bildiginiz gıcık olur ya bogazınız o sekildeydi bende bir doz odjm o yuzden bu sekilde hafif atlattım, bence test verin ben hiç beklemiyordum normal bi üşütme sanıyordum megerse kovidmiş, bebegimede geçti anlayamadgım için birlikte atlatıyoruz su anda son günlerimiz