[silindi] Zehraayaz offf Allah korusun inşallah değilizdir ama bende korkmaya başladım yarin götürüp baktirayim 😔cok geçmiş olsun 💜
Zehraayaz [silindi] teşekkür ederim canım inşallah değildir bende ilk defa karşılaştım benim kızım çok terliyor geceleri falan Artık ne yapacağımı şaşırıyorum hemen hastalandı işte çok dikkat etmek gerekiyor
Feridekoca Zehraayaz şunu merak ediyorum mesela siz doktora gidip doktor bronşit diyince şikayetleriniz neydi cok mu kötü oksuruyodu
Zehraayaz GK96 prospanı bende duydum ama bronsite iyi geliyor mu Neyi tedavi ediyor acaba sadece öksürük mu kesiyor
gulbahcem Bende kızıma prospan şurup kullanmıştım çok iyi geldi, bide öksürükle beraber hırıltısi vardi, mustelanin göğüs Yumuşatıcı balsamini aldim 2 kere sürdüm ne öksürük kaldı ne hırıltı tavsiye ederim
Busrammesut [silindi] 2 hafta öncesinde oğlumda bende hastaydik forumda okudum biri yazmıştı elma kabuğu çayı bı elmayi güzelce yıkayıp kabuklarını kalın şekilde soyup kaynatın sıcaklığı gidince bebeğinize içirin. Deli gibi öksüren bebeğim o gece rahat bı uyku uyumuştu sonrasında tekrarlamadi. Ben birde içine pekmez karistirmistim icirirken
Zehraayaz Feridekoca evet öksürüyordu hırıltı vardı kusuyordu çok yatarak süt mü iciriyon dedi acillere götürdüm ondan önce iburamin zero verip geçer diyip göndermişlerdi sonra polikilige gittim Böyle dedi iğne kullandık Balgam sökücü brelax ve mukotik kullandık geçti tekrar başladı işte
Tombisss [silindi] Benim oğlumda da bı aydr geçmeyen öksürük var naptiysak gecmedi kaç kere doktora gttk antibiyotik alerji suribu kullandık yok yani gecmiyo biraz iyi gibi sonra tekrar başa sariyo denenedigimz şey kalmadı en son aktara gidip içinde bal propolis zencefil zerdeçal polen ginseng olan bı karism aldık bunun içine beş altı damla udi hindi yağı damlatıp veriyorum göğsü yumsatip akciğeri temizliyorms birde alerji için sıvı propolis önerdi suya damlatp iciriyorum üç gündür kullanıyoruz bı haftaya gecirirms inşallah bu arada oğlum yedi yaşında benim siz yinede bi araştırın oğlunuz ne kadarlık kullanabilirim bilmiyorum
Cidemkisa [silindi] Benim oğlumda oleydi bn bir soğan bı iki dış darimsak doğradım iki yemek kaşığı bal koydum iyice kapattım buzdolabına koydum.ertesi gün süzüp suyunu sabah akşam bir tatlı kaşığı verdim çok şükür iki güne geçti öksürük.
Poyrazalim_34 Ceviz birebir mutlaka dene 2 adet cevizi kır aralarındaki kabuk ayıran zarları ayıkla Bi cezve in içine sonra ayıkladığın 1 cevizin içinide at 1 çay bardağı suya 15 dk kaynat altını kapat ılımaya bırak suyunu öyle içir
beyazgulll @[silindi] benim kızım 4.5 aylık 4 gün kuru öksürük vardı sonra geçmedi dahada arttı öksürmekten kızardı gitti doktora götürdük bronşit olmuş dedi hava veriyoruz evde antibiyotik kullanıyoruz öksürügu hafifledi ama balgam atamadı birde arkadaşlarımdan duydum at kestanesi yağını bebeğin ayaklarina ve sırtına sürünce iyi geliyormuş isterseniz deneyin ilaçları kullanayım bende deniycem