_YanakReisinAnnesii Ben bebeğinin göbek bağını saklıyorum gömmeye kıyamadım 🤭 daha yeni bir yerde okudum saklamak dinimizce günahmış toprağa gömmek gerekirmiş gerçekten Böyle birşey var mı sizler bebeklerinizin göbek bağını ne yaptınız 🌸
1anne1bebek_ _YanakReisinAnnesii merhaba, Dini açıdan bu konuyla alakalı net bir bilgim yok o yüzden yanlış bir şey söylemek istemem ama ben oglumun göbek bağını Kuran-ı kerimin içine koydum herhangi bir sebepten değil içimden o şekilde gelmişti🙏🏻☘️ Hayırlı evlat olsunlar inşallah zaman çok kötü maalesef 🥺
semaahmet _YanakReisinAnnesii ne kiziminin ne oğlumun öyle bişey yapmadım dolabının içinde duruyo😁 dini açıdan yeri varmı hiç bilmiyorum
Traveler_Mom _YanakReisinAnnesii Biz de göbek bağını nereye gömsek düşüne düşüne bir yer bulamadık oğlum 28 aylık oldu göbek bağı evde duruyor. Eşim diyor adam okula gidecek göbek bağı hala evde 😂
_YanakReisinAnnesii 1anne1bebek_ bende hiç duymadım ilk defa böyle birşey okuyunca merak ettim açıkçası 🤭 çok güzel düşünmüşsünüz hiç aklıma gelmemişti ❤ Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah bebeklerimizi 🙏
semaahmet _YanakReisinAnnesii anladım yarın ablama sorucM knediis hafız illa bilir bende merak ettim hiç aklıma gelemdi
_YanakReisinAnnesii Traveler_Mom eşim askeriye bahçesine gömmek istedi ama ben izin vermedim kıyamadım evde duruyor 😅
Traveler_Mom _YanakReisinAnnesii Yok ya bence gömmeyin Allah yardımcısı olsun askerlerimizin, onların hayatı çok zor. Allah korusun hepsini 🇹🇷
Sadecezeynep Valla canım bizim kız da 8 aylık oldu nerdeyse göbek bağı hergün benim adamın çantasında gidip gidip geliyor daha gömecek bakalım heralde okula başlarsa hep birlikte gömeriz 😂
_YanakReisinAnnesii AtaVeAnnesii ben evimden başka bir şehir de annemin yanında doğum yaptım evime getirene kadar aklım hep ondaydı kaybolacak diye aklım çıktı 😂😂
Yorgunannee_dd _YanakReisinAnnesii Dini açısını bilmiyorum ama ben kızlarımın göbek bağını evimdeki bahçede gül ağacı var onun dibibe gömdüm gül gibi olsunlar diye 😀 oğlumun hala duruyor evimi kiraya verdim şehir değiştirdim gittiğim zaman onuda oraya gömeceğim hiç ayrılmasınlar diye 😀 tabi işin espirisi saklayınca ne bileyim dedim acaba durdukça böcek falan yaparmı diye hiçte bilgim yok açıkcası bu yüzden gül ağacına gömdük
Muru _YanakReisinAnnesii dinen bir patiskaya dikilip Yasin-i Şerif okunup gömülmesi gerekiyormuş, ben aylar sonra dikip okudum ama pandemiden ötürü hala gömemedim 🤷🏼♀️
Elizya17 _YanakReisinAnnesii Üniversitede kişiliğini çok sevdiğim bir hocamın kalemine bağlayıp rektörlük bahçesine gömdük 😅
Aselsmomy _YanakReisinAnnesii bende saklıyorum göbek bağını hiç günah olabileceğini düşünmedim bi hoca arkadaşımız var çok bilgili on abir sorayım bilgisi vardır sizede dönerim
61arzu _YanakReisinAnnesii banada gömdğrmediler Allah korusun ileride bir rahatsızlığı falan olursa ondan birşey alıyorlarmış ondan kardeşim gömdğrmedi bana saklıyorum öyle
Aysegul_alya123 _YanakReisinAnnesii înan bende senin gibiyim ya kıyamadım hâlâ saklıyorum 7 aydır duruyo gömmedim😅
_YanakReisinAnnesii Aysegul_alya123 bende gömmeyi asla düşünmüyorum bu defa da ev kuşu olur senin ki falan diyorlar 😂olsun dizimin dibinde oturur işte 😂😂