Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var. 50 gün doğum kanamam oldu 4 gün aradan sorna 10 günfe regli oldum. Sezeryan doğum yaptım. Sorumum şu 3 gündür reglim bittiği halde makatıödan kan geliyor dışkımı yaptıktan sorna kurulanınca fark ettim yoksa normal bir kanama şekli yok ağrıö sancıöda yok hemoraittte yok ne acaba bu bilen varmı…