Mihribann11 Kizim gripti ilaç kullaniyoruz ondan midir bilmem bir kac gündür cişli bez sayimiz çoğaldı. Bekletmeden temizliyorum ama pişik oldu sizce nedendir bu ilaclardan diye düşünüyorum da bilemedim
38-ruyam Mihribann11 hasta olduğu için pisigi kuzenimin kizida hastalığı geçene kadar pişigi geçmedi sudoku krem önerim geçmiş olsun
birkedibirdorukannesi Mihribann11 malesef biz en antibiyotik kullandık damla kullandık bizim de çok fena oldu krem yazdı doktor onları kullanıyoruz antibiyotiği kesti ona alerjisi olabilir dedi 😞
Mihribann11 38-ruyam hametan kullaniyoruz surekli . Evet o cok iyi daha once duymuştum alayim cok teşekkür ederim sağolun
Mihribann11 birkedibirdorukannesi biz ilaclari bırakmak uzereyiz nerdeyse ama ne olduysa bi iki günde oldu cis sayisi çoğaldı pişik oldu .size de cok gecmis olsun
birkedibirdorukannesi Mihribann11 teşekkür ederim sizlere de geçmiş olsun 🙏🏻Belki diş etkisi falan olabilir