Yaaseemiinn birden 8ay öncesine gittim 🙄😖 emin ol geciyo kimi 40dan sonra toparlaniyo kimisi hemen, sanırım kimiside benim gibi 3 ay 🤷🏻♀️🙆🏻♀️ rabbim kolay ve sorunsuz atlatmayı nasip etsin inşaallah ❤️ bol bol inşirah dinle sabır sabır sabır 💞 ben asla yanlız kalamadim sürekli ağladım kendimi hep yalnız tek başıma gibi hissettim. Acayip korkuyordum herşeyden, eskisi gibi olamamaktan, bebeğime bakamamaktan ve daha dahası ama çok şükür geçiyormuş elhamdülillah 🌺✌🏻