Tugbakivanc Doktorumuz tahlil sonuçlarına göre d vitaminine devam etmeyin dedi ama emin olamadım açıkçası. D vitamini normal değer aralığında çıkıp devam edin diyen doktor var mı merak ediyorum. 1 yaşında bebeğim.
Ssumru Tugbakivanc d vitamini değeri hemogram da çıkar mı ? Doktorumuz 2 yaşa kadar d vitaminine devam demişti bu arada kızım 13 aylık
Annesivekizi Tugbakivanc bizimki eksik çıktı ama daha değerlerini ölçtürmeden doktorumuz mayısa kadar devam et kışın güneş görmüyo demişti
Umay_ Tugbakivanc 1 yaşındayken d vitamini değerleri normaldi. Yine de doktor 2 yaşa kadar devam etmemi söyledi. Açıkçası ben yazın hiç kullanmadım her gün dışarı çıkıyorduk ve güneşten yararlanıyordu. Ama kışın iki yaşa kadar devam edeceğim 😊
prensinveannesininguncesi Tugbakivanc bizim doktorumuz da Mayıs ayına kadar devam et dedi bu arada bebeğim 1 yaşında
Tugbakivanc Ssumru ayrıca bakılıyor doktorumuz istemiş B12 de düşüktü mesela takviyeyle yükselmiş. Ama d vitamini takviyesi ben de alınması gerekir diye biliyorum doğrusu. Hele ki kışın 🤷🏼♀️
Ssumru Tugbakivanc anladım canım doktorumuz tahlil sonuçları çıkmadan d vitaminini 2 yaşa kadar kullanın demişti 2 yaşa kadar kullanacağız
Seralp1 Ssumru merhaba siz ne kullanıyorsunuz biz ocean 600 kullamıyorduk en son doktorumuz gerek yok demişti bizimde
Tugbakivanc Ssumru önemli olduğu ve genel olarak depolayamadigimjz bir vitamin olduğu için öneriyor doktorlar ben de devam edeceğim bebeğime.
ezogelinn Tugbakivanc 14 aylık kızım 1 yaş kontrolde değerleri iyi olmasına rağmen doktor 2 yaşına kadar devam edin dedi
Seralp1 Ssumru evet doktorumuz vermişti ay şüphe ettim şuan yarın bi arıyım bakım alıcax kaçlık alalm diye sorayım
Aselllll Ssumru ocean verdi iştahsızlık degıl aslında da bağışıklığı kuvvetlensın ıstıyroum dedım oda balık yagı her gun 1 tatlı kasıgı dedı
Tugbakivanc Harvicell ben de kullanacağım çünkü değer sınırın biraz üstünde ve önümüz kış. D vitamini de önemli. Doktor takviyeye karşı anladığım kadarıyla ama bende eksikliğine karşıyım.