balmom oğlum 2 aylık ilk zamanlarda sütüm yoktu oğlum kilo almadı ve doymuyordu mama vermek istemedik kaynanam şekerli su veriyordu ( 3 4 çay kaşığı verdiğiniz su mutlaka en az 10dk kaynamış olsun ılık olunca verirsiniz) hem tok tutsun hem sarılık varsa atsın diye (kaynanam genç ve çok bilgili biri ben mantıklı gelmeyen şeyleri bile yaptım tecrübeli olduğu için iyiki onun her dediğini yaptım oğlum çok sağlıklı ) tabi bazı kişiler şekerli suyu gereksiz görüyor benim sadece bi fikir yinede size kalmış.Bi yandan da sürekli emmesi çok iyi kanallar açılır umarım faydalı olmuşumdur 🤗