brcn1990 Arkadaşlar okuyan var mı ? Nasıl gidiyor çalışmalar ? Malum haftasonu vizeler var. Hangi kaynaktan çalışıyorsunuz ?
Yldz4747 brcn1990 benn çıktı aldım öyle çalışıyorum. Konularım bitti ama tekrar yapamıyorum çalıştığımı unuttum resmen. Bebeğim de daha 1 aylık sınav da 1 buçuk saat uzaklıkta nasıl gidicem bilmiyorum
hulya1406 brcn1990 auzef çocuk gelişim önlisans bitirdim şükür bu sene ☺️ Darısı başınıza.Son zaman online olunca sınavlar iyi olmuştu okul arama derdimiz olmadı 🙏☺️
Asyayse brcn1990 cuma sezeryan dogumjm var cumartesi sınav var büyük ihtimal gidemeyecegim😒 zaten calismamistim qma umudum vardı birde hiç girmemek daha kötü en azından 3-5 puan almak ise yarardı girmiş olsaydım
brcn1990 Yldz4747 Bende cs kitaptan çalışıyorum. Elimden geleni yaptim bakalım. Kocaeli kampüs çıktı banada. Umarım iyi geçer.Sizede başarılar diliyorum.Allah yardımcınız olsun.
Smyakybrn brcn1990 Anladım. Ben de sosyoloji bitirdim gruplar oluyordu çıkmış soru dosyaları vs paylaşıyorlardı sorular da genelde onlardan çıkıyordu . Öyle bir grubunuz varsaa rahatsınızdır zaten yoksa mutlaka katılın tavsiye ederim 🤗
Ssss Sınava son gece çalışıyorumdur 😄 şaka bir yana 3.sınıfım . Çalışmadım son haftaya bıraktım . Mobil uygulamayı indirdim sunumları okumaya çalışıyorum ama zor olacak gibi
Durucilla brcn1990 uzaktan olduğunuza emin misiniz o zaman? Uzaktan ve açık öğretim fakültesi açıköğretim bölümü yazıyor bilgilerime baktığımda. Bunu şundan dolayı söylüyorum açıköğretime yanlış doğruyu götürüyor.
17112020 Auzef okuyup is bulan var mi acaba? Cok duyuyorum ama emin olamıyorum herkes cocuk gelisimi okuyor gibi geliyor