Kızlar koleksiyon yapıp paylaşınca 25 tl geliyo ya. Bi de diğer çeşiti var favorileyip gönderdiğin ürün satın alınca yüzde 5 kazandığın. İkisini de aynı kampanyada yapan var mı? Yani birinden 25 birinden 10 tl kazandık atıyorum. Toplam 35 tl kupon mu yoksa ayrı ayrı 25 ve 10 tl kupon mu tanımlanıyor