edaekiz32 kızım ağustosta 2 yaşına girdi. Çok hareketli 11 kilo civarı gidip geliyor. Çok iştahlı bir bebek değil. 9 10 aylıkken B12 düşüklüğü sebebiyle iştahsızlık başladı. Ignelerle biraz toparlandı. Ben çalışıyorum annem bakıyor. Annemde çok güzel yiyormuş ama bana nazlaniyor.
2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyor. İnat ve öfke had safhada… Bu aralar uyku problemi başladı. Eczacı önerisiyle by by night damla aldım çok işe yarıyor tavsiye ederim.
Tuvalet eğitimine henüz başlamadım. Kızım hazır gibi ama ben öğretmenim sömestr tatiline kadar tam anlamıyla ilgilenemem diye hiç başlamadım. Ama uzun süredir çişim geldi çiş yapıyorum kakam var gibi şeyler söylüyor.
İki çocuk olayına gelirsek 😇 oğlum ve kızım arasında 7.5 yaş var. Ben memnunum. Hatta 1 2 yil daha olabilirmiş 😄 ilk çocukla her bakımdan ilgilenip 2.yi öyle yapmak daha mantıklı. Ara az olunca ilk bebek haksızlığa uğramış gibi geliyor bana 🤭