Canim anneler. Ben güneş kremi olarak çok araştırdım da solante pigmentli kremi cok iyi diyorlar. Sizce iyi mi kış yaz kulanima oygun herhalde. Bidr sefaf bide fondöten gibj olan var hangisi iyidir Sizce. Bide iyi mi leke içinde iyi mis. Tavsiye ediyor musunuz lütfen söyleyin.❤❤