Cansuatss Ben meme + mama gidiyordum. Sma kullanıyordum. Sadece mamaya dönünce kabız oldu. Mamayi değiştirdi doktorumuz. Aptamil conformil kullanıyorum şu an. Kabız olunca gliserinli fitil kullandirtmisti doktor en son çare. Karnına masaj yap poposunu kulak çubuğuyla uyar . En son olmadı fitil demişti. Ben kullandım o zaman fitili biraz incelterek büyük gelmişti gözüme onun için incelttim. Bi de devletin verdiği damlalar da vitamin kan damlası filen kabız yapıyor ona dikkat edin.